Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva je izdalo tumačenje Kl. 130-01/10-01/114, u kojem je izneseno stajalište da se jednostavno odlaganje duhanskih proizvoda u trgovinama, sa svrhom vidljivosti potencijalnim kupcima ne može smatrati izravnom promidžbom duhanskih proizvoda. Navedeno Ministarstvo je stava da bi zabrana izlaganja duhanskih proizvoda predstavljala ograničavanje poduzetničke slobode, te je u suprotnosti sa drugim pozitivnim propisima RH. Napominjemo kako je tumačenje Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva u suprotnosti s ranijim mišljenjem Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi o promidžbi duhanskih proizvoda Kl.: 310-29/10-01/34 Ur.br.: 534-08-1-8/1-10-0002. Naime, mišljenjem Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi se i samo izlaganje duhanskih proizvoda smatra promidžbom, a što je u suprotnosti s odredbama Zakona o ograničavanju uporabe duhanskih proizvoda.
Tumačenje Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva je objavljeno u br.2./2011 stručnog časopisa Pravo i porezi, a tekst oba mišljenja možete pogledati u nastavku na našim stranicama: