U petak, 18. rujna 2009. godine na prostoru Zagrebačkog velesajma, u dvorani "Brijuni" s početkom u 10:00 sati održati će se okrugli stol o trgovini pod nazivom "Trgovina u uvjetima krize i mogući izlazi" .
Okrugli stol održava se pod pokroviteljstvom Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, a u organizaciji Ceha trgovine HOK-a, Zagrebačkog velesajma i časopisa „Suvremena trgovina". Na skupu će sudjelovati predstavnici Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, predstavnici državnog inspektorata, predstavnici HUP-a, predstavnici HGK, predstavnici HOK-a i predstavnici malih trgovaca, predstavnici FINA-e, Ekonomskog fakulteta i Ekonomskog instituta, predstavnici vodećih trgovačkih kuća, predstavnici Agrokora i Konzuma, te predstavnik trgovaca maloprodaje iz Njemačke koji će govoriti o njemačkim iskustvima u maloprodaji ( prijevod je osiguran ).
Na Okruglom stolu raspravljat će se o slijedećim temama : 1. Što je uzrokovalo svjetsku gospodarsku krizu? 2. Kako se u krizi snalazi malo gospodarstvo? 3. Jesu li nam potrebne nove ideje, spoznaje, znanja i strategije za preživljavanje i traženje izlaza? 4. Kako se u tom okruženju pozicionira mali trgovac? 5. Kakva je budućnost malih trgovaca?
Okrugli stol će imati zanimljivog gosta: Nils Busch-Petersen, predsjednik Udruge malih trgovaca pokrajine Berlin-Brandenburg iz SR Njemačke, ekspert za trgovinu, govorit će o iskustvima Njemačke i Europske unije kad je riječ o malim trgovcima na temu: "Uloga trgovine, posebno maloprodaje, u uvjetima krize i globalizacije, s posebnim osvrtom na male trgovce."
Pored zanimljivih izlaganja o Programima Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva za male trgovce, te Zakona o trgovini, biti će riječi i o analizi FINA-e o financijskim rezultatima trgovine, s posebnim osvrtom na maloprodaju, u prvom polugodištu, zatim iskustva Agrokora i Metroa u suradnji s malim trgovcima, agencija Gfk će prikazati rezultate istraživanja o potrošnji u Hrvatskoj, a poseban osvrt se očekuje na istraživanja potrošnje za vrijeme turističke sezone. Bit će to ujedno prigoda da se, u otvorenom razgovoru, sudionici skupa, pobliže upoznaju s poslovnim rezultatima trgovine, razmijene mišljenja i ukažu na potrebne mjere za oživljavanje maloprodaje i ukupne potrošnje u okviru gospodarskog života Republike Hrvatske.
Prilog: Program
|
|
16/09/2009 - 11:39 |
|