Grad Zadar je na svojoj web stranici objavio obavijest i uputu o prikupljanju prijava o nastalim štetama izazvanim nevremenom na administrativnom području Grada Zadra.
Na radnom kolegiju gradonačelnika donesena je odluka o početku prikupljanja prijava o nastalim štetama izazvanim nevremenom na administrativnom području Grada Zadra. Sve nadležne gradske službe bit će na terenu tijekom čitavog dana i obilaziti sve javne objekte. Također, sve gradske ustanove i poduzeća ubrzano rade na utvrđivanju i sanaciji nastalih šteta.
Formiran je poseban ured, na adresi Narodni trg 1, soba br. 4, koji će raditi od 8 do 20 sati svakog dana, uključivši subotu i nedjelju i u kojem će građani i pravne osobe moći preuzeti i predati obrasce za prijavu štete. Početak zaprimanja ispunjenih obrazaca je od trenutka kada se proglasi elementarna nepogoda na području Zadarske županije. Kontakt telefoni ureda: 208-077 i 208-128.
Obrasci su dostupni na web stranici Grada Zadra i u sobi br. 4 gradske uprave od 12. rujna, a od 13. rujna i u svakom mjesnom odboru na području Grada Zadra.
Krajnji rok za prijavu štete i dostavu obrazaca je, sukladno Zakonu o zaštiti od elementarnih nepogoda i Metodologiji za procjenu štete od nepogoda, 8 dana od dana kada župan Zadarske županije proglasi elementarnu nepogodu.
Sve novosti vezane za ovu temu možete pratiti na stranicama Grada http://www.grad-zadar.hr/vijest/opce-vijesti-28/prijava-stete-od-nevremena-3963.html