Na inicijativu Udruženja obrtnika Zadar, a radi rješavanja aktualnih problema i sve težih uvjeta poslovanja obrtnika na području grada Zadra, u srijedu, 19. siječnja održan je sastanak Upravnog odbora Udruženja s Gradonačelnikom Grada Zadra, dogradonačelnicima, predstavnicima gradske uprave, Turističke zajednice Grada Zadra i Konzervatorskog odjela. Među brojnim temama istaknute su visine obveza za različite poreze i naknade koje obrtnici plaćaju Gradu Zadru, lokacija i uvjeti prodaje na štandovima tijekom turističke sezone, naplata parkinga, strategija turističkog razvoja Zadra i cjelogodišnje poslovanje na Poluotoku, korištenje javnih gradskih prostora na Poluotoku, izgradnja industrijske zone Crno, problem mjesta za iskrcaj ribe, zabrana radova u graditeljstvu tijekom sezone, obavljanje taksi djelatnosti i drugo. Nastavno na iznesene probleme i nadležnost u njihovu rješavanju, predstavnici Gradske uprave izrazili su spremnost na dogovore i pomoć u olakšavanju poslovanja oko pojedinih problema. Naime, dio brojnih obveza obrtnika odnosi se na obveze prema Gradu, na koje se može izravno utjecati. Slijedom navedenog, od strane predstavnika Grada istaknuta je spremnost na razmatranje smanjenja naknade za isticanje reklamnih poruka i skraćivanje vremena naplate parkinga izvan turističke sezone. Nadalje, iskazana je spremnost na nastavak i jačanje suradnje Udruženja obrtnika Zadar i Turističke zajednice Grada Zadra na projektima razvoja turističke ponude u gradu, što bi pridonijelo produženju turističke sezone i oživljavanju Poluotoka. Vezano za ostale teme koje su otvorene, dogovorene su daljnje pripremne aktivnosti gradskih ureda i Udruženja obrtnika Zadar, a o njima će se nastaviti raspravljati na sljedećem sastanku koji je dogovoren u narednom razdoblju, a prije početka turističke sezone.
|
|
20/01/2011 - 13:37 |
|