Prema saznanjima inspekcije u posljednje vrijeme učestalo kontroliraju subjekte koji posluju sa hranom, a koji su prema Zakonu o hrani bili dužni do 25. listopada 2008. godine, provesti evidenciju svojih objekata sukladno Pravilniku o vođenju upisnika registriranih i odobrenih objekata te o postupcima registriranja i odobravanja objekata u poslovanju s hranom (Narodne novine br. 125/08).
Postupak evidencije moguće je provesti na dva načina:
1. ELEKTRONSKA EVIDENCIJA - evidencija putem interneta (http://www.mzss.hr/hr/zdravstvo_i_socijalna_skrb/zdravstvo/registracija_objekata)
2. PODNOŠENJEM PISANOG ZAHTJEVA - pisani zahtjev podnosi se Ministarstvu zdravstva i socijalne skrbi na adresu:
MINISTARSTVO ZDRAVSTVA I SOCIJALNE SKRBI
Ksaver 200a
10 000 ZAGEB
Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi izdaje Rješenje o evidenciji objekta prilikom prvog podnošenje zahtjeva i Izvod iz evidencije objekta prilikom prvog podnošenje zahtjeva i po potrebi na zahtjev.
Troškovi postupka evidencije:
Visina naknade koju uplaćuje subjekt koji obavlja poslovanje s hranom za pokrivanje troškova postupka evidencije, iznosi 70,00 kn za izdavanje rješenja o evidenciji i izdavanje ovjerenog izvatka iz evidencije subjekta s jednim objektom. Ukoliko subjekt ima više objekata visina naknade za izdavanje rješenja o evidenciji i izdavanje ovjerenog izvatka iz evidencije, za svaki idući objekt iznosi 30,00 kn.
Postojeći objekti koji posluju s hranom neka hitno podnesu zahtjev, jer će kod sljedećeg nadzora sanitarni inspektori postupiti u skladu sa zakonom o sanitarnoj inspekciji !!!
Za dodatna pitanja možete se javiti na kontakte Udruženja obrtnika Zadar ili direktno na Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi:
Jasminka Kurtanjek, - tel.: 01 469 8499 , 469 8493
Romana Franić, državna sanitarna inspektorica - tel.: 01 459 6154 , 469 8493
Detaljnije podatke o registarciji možete pogledati na stranicama Ministarstva (http://www.mzss.hr/hr/zdravstvo_i_socijalna_skrb/zdravstvo/registracija_objekata).