Hrvatska obrtnička komora, temeljem odluke Predsjedništva Hrvatske obrtničke komore sa 25. sjednice održane 09.01.2009. godine respisuje javno prikupljanje ponuda za nabavu uredskog, tiskovnog promidžbenog materijala, tonera za pisače i ostalih roba na bazi okvirnih godišnjih potreba za izvršavanje aktivnosti
utvrđenih programom rada Komore.
Predmet nabave:
1. Nabava uredskog materijala 2. Tiskovnog promidžbenog materijala 3. Tonera za pisače 4. ostalih roba.
Nuđenje predmeta nabave: Sukladno dokumentaciji za nabavu. Mjesto isporuke: Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10000 Zagreb Naznaka zabrane inačica (varijanti): Alternativne ponude i varijante ponuda nisu dopuštene. Dokumentacija za nadmetanje: Zainteresirani ponuditelji mogu podići dokumentaciju za nabavu u Hrvatskoj obrtničkoj komori, Ilica 49/II, Zagreb, svaki dan od 08.00 do 16.00 sati. Dokaze i dokumentaciju koju ponuditelji moraju podnijeti u svrhu dokazivanja sposobnosti navedeni su u dokumentaciji za nadmetanje. Natjecati se mogu fizičke i pravne osobe, koje djelatnost obavljaju na obrtnički način.
Rok za dostavu ponuda: petak, 20. veljače 2009. do 16,00 sati, bez obzira na način dostave u zatvorenim i zalijepljenim kuvertama s naznakom "NE OTVARAJ-PONUDA ZA NABAVU UREDSKOG, TISKOVNOG PROMIDŽBENOG MATERIJALA, TONERA ZA PISAČE I OSTALIH ROBA. Adresa na koju se šalju ponude: Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10000 Zagreb Otvaranje ponuda: Otvaranje ponuda obavit će Komisija za odabir najpovoljnijeg ponuđača HOK-a. Pravo prednosti odabira prema utvrđenim kriterijima iz dokumentacije za nabavu zadržava Predsjedništvo Hrvatske obrtničke komore. Rok valjanosti ponude je 60 dana. Napomena: Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, pp 166, 10000 Zagreb, nije obveznik Zakona o javnoj nabavi.
|
|
16/02/2009 - 08:56 |
|