Hrvatska obrtnička komora poziva svoje članove na seriju okruglih stolova u mjesecu listopadu iz područja e-Trgovine i Alternativnog rješavanja sporova koji će se održati istovremeno online i offline.
Sudjelovanje na okruglom stolu je za sve sudionike besplatno.
Okrugle stolove, odnosno webinare organizira Hrvatska obrtnička komora kao partner u projektu “Promocija poduzetništva” nositelj kojeg je Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja RH.
Cilj aktivnosti je upoznati sudionike sa mogućnošću samozapošljavanja ili proširenja poslovanja uključivanjem u najnovije trendove e-trgovine (ili u jedinstveno europsko digitalno tržište) kao i predstaviti načine kako izbjeći sudske sporove pri poslovanju u Hrvatskoj ili prekogranično korištenjem efikasnih metoda rješavanja istih koji su alternativa redovnim sudovima.
Ukupno će biti održana 4 okrugla stola (webinara), dva u Dubrovniku i dva u Splitu.
Sudjelovanje je moguće online putem Zoom platforme ili osobno na fizičkoj adresi. Broj mjesta je ograničen te Vas pozivamo da što prije izvršite prijavu i osigurate svoje sudjelovanje.
U nastavku su detalji vezani uz teme, datume, lokacije i linkove za registraciju:
Datum održavanja 1. okruglog stola: 21.10. od 17 do 19 sati - Dubrovnik
Teme: 1. Digitalni biznis - od ideje do realizacije
2. Alternativno rješavanje sporova - umjesto sudske parnice
Predavači: Siniša Begović, MBA i Suzana Kolesar, dr.iur.
Link na registraciju za online sudjelovanje: https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZMrf-qoqDIjGdGb4A-erh_m5zOwPfRhkwOV
Prijava za sudjelovanje na fizičkoj adresi: prijave@empiriamagna.com (najkasnije do 19.10.) – u prijavi obavezno navedite za koju se radionicu prijavljujete, ime i prezime, grad, organizaciju i radno mjesto (ili nezaposlen / student…)
Lokacija održavanja okruglog stola: DURA – Dubrovačka razvojna agencija, Branitelja Dubrovnika 15, Dubrovnik
Datum održavanja 2. okruglog stola: 22.10. od 17 do 19 sati - Dubrovnik
Teme: 1. Osnovni modeli e-trgovine
2. Besplatno rješavanje sporova na Sudu časti HOK-a
Predavači: Siniša Begović, MBA i Suzana Kolesar, dr.iur.
Link na registraciju za online sudjelovanje: https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZcodO6qqjgoGdUEtfQc-cFjzmnB7t83nHtK
Prijava za sudjelovanje na fizičkoj adresi: prijave@empiriamagna.com (najkasnije do 20.10.) – u prijavi obavezno navedite za koju se radionicu prijavljujete, ime i prezime, grad, organizaciju i radno mjesto (ili nezaposlen / student…)
Lokacija održavanja okruglog stola: DURA – Dubrovačka razvojna agencija, Branitelja Dubrovnika 15, Dubrovnik
Datum održavanja 3. okruglog stola: 25.10. od 17 do 19 sati - Split
Teme: 1. Digitalni marketing za e-trgovinu
2. Efikasno rješavanje sporova pred Centrom za mirenje pri HOK-u
Predavači: Siniša Begović, MBA i Suzana Kolesar, dr.iur.
Link na registraciju za online sudjelovanje: https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZYlduiqpjIrHdThMDrYpENTxBDJ4nom7nY4
Prijava za sudjelovanje na fizičkoj adresi: uo.split@hok.hr (najkasnije do 22.10.2021.) – u prijavi obavezno navedite za koju se radionicu prijavljujete, ime i prezime, grad, organizaciju i radno mjesto (ili nezaposlen / student…)
Lokacija održavanja okruglog stola: Udruženje obrtnika Split, Ulica Slobode 28, Split
Datum održavanja 4. okruglog stola : 26.10. od 17 do 19 sati - Split
Teme: 1. Istraživanje i analiza tržišta i konkurencije
2. Online rješavanje sporova u Hrvatskoj i ODR platforma EU
Predavači: Siniša Begović, MBA i Suzana Kolesar, dr.iur.
Link na registraciju za online sudjelovanje: https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZ0pdeyvpjIsHdA8kvO6Qq5J9-ocmhLs_sny
Prijava za sudjelovanje na fizičkoj adresi: uo.split@hok.hr (najkasnije do 22.10.2021.) – u prijavi obavezno navedite za koju se radionicu prijavljujete, ime i prezime, grad, organizaciju i radno mjesto (ili nezaposlen / student…)
Lokacija održavanja okruglog stola: Udruženje obrtnika Split, Ulica Slobode 28, Split
Napomena:
Sudjelovanje na okruglim stolovima koji se održavaju na fizičkoj adresi biti će organizirano u skladu s važećim epidemiološkim mjerama za ograničeni broj do maksimalno 15 sudionika, uz osiguranje razmaka od 1,5 metra i uz nošenje zaštitnih maski.