Sudjelovanje na sportskim igrama i ostalim aktivnostima u organizaciji HOK-a biti će moguće samo uz posjedovanje EU digitalne COVID potvrde!!!
INFORMACIJE:
Termin održavanja – od četvrtka, 7. do nedjelje, 10. listopada 2021.
Dolazak sudionika - predviđen 7. listopada od 14:00 h do 18:00 h.
Smještaj - u hotelu Vespera u Malom Lošinju. Ako se kapaciteti hotela Vespera popune, dodatni smještaj biti će organiziran u hotelu Aurora koji se nalazi odmah pokraj hotela Vespera.
Početna usluga je večera 7. listopada.
Otvaranje igara je 8. listopada u 09:00 sati.
Početak natjecanja je 8. listopada u 10:00 sati.
Natjecanja se održavaju 8. i 9. listopada.
Proglašenje najboljih županija, sportskih ekipa i pojedinaca je 9. listopada na završnoj večeri u hotelu.
Završna usluga je doručak 10. listopada.
Cijena smještaja na bazi punog pansiona:
u dvokrevetnoj sobi kn 445,00 dnevno/po osobi
u jednokrevetnoj sobi kn 595,00 dnevno/po osobi
Cijena smještaja na bazi polupansiona:
u dvokrevetnoj sobi kn 395,00 dnevno/po osobi
u jednokrevetnoj sobi kn 545,00 dnevno/po osobi
COVID 19 – VAŽNO:
Zbog sigurnosti svih sudionika, sportske igre će se održavati sukladno zadnjim propisanim protuepidemijskim mjerama i uz suglasnost Stožera civilne zaštite. Još jednom ističemo da će sudjelovanje na sportskim igrama i ostalim aktivnostima u organizaciji HOK-a, biti moguće samo uz posjedovanje EU digitalne COVID potvrde.
Detaljnije informacije o EU digitalnoj COVID potvrdi pronaći ćete sljedećoj poveznici: https://www.koronavirus.hr/eu-digitalna-covid-potvrda/960
Svi sudionici morati će na recepciji hotela pri check-inu dati na uvid važeću COVID potvrdu. Bez navedenog prijava u hotel neće biti moguća.
Sportovi u kojima će se sudionici natjecati:
1. MALI NOGOMET – ekipno muški (5+1)
2. KUGLANJE – ekipno žene (5 natjecateljica)
3. KUGLANJE – ekipno muški (5 natjecatelja)
4. TENIS – žene (2 natjecateljice pojedinačno)
5. TENIS – muški (2 natjecatelja pojedinačno)
6. STOLNI TENIS – žene (2 natjecateljice pojedinačno)
7. STOLNI TENIS – muški (2 natjecatelja pojedinačno)
8. POVLAČENJE UŽETA – ekipno miješano (5 natjecatelja + 2 natjecateljice)
9. PIKADO – ekipno (2 natjecateljice + natjecatelj)
10. ODBOJKA NA PIJESKU ekipno (2 natjecatelja + natjecateljica)
Pravo nastupa na natjecanjima, koja se održavaju u okviru 13. Obrtničkih sportskih igara, imaju:
- aktivni obrtnici i članovi komorskog sustava Hrvatske obrtničke komore (koji uredno podmiruju komorski doprinos),
- članovi uže obitelji definirani Zakonom o obrtu,
- umirovljeni obrtnici i
- dobrovoljni članovi Hrvatske obrtničke komore.
Nastavno na donesene odluke Upravnog odbora Obrtničke komore Zadarske županije i Upravnog odbora Udruženja obrtnika Zadar sudjelovanje za naprijed navedene sufinancirati će se kako slijedi:
- financiranje troška 2 puna pansiona za aktivne članove, dobrovoljne članove Udruženja obrtnika Zadar i umirovljene obrtnike;
- financiranje cjelokupnog troška zajedničkog prijevoza za sve sudionike autobusom;
- maksimalan broj prijava po obrtu 1 obrtnik i 1 član uže obitelji;
- član uže obitelji koji eventualno ide uz obrtnika samostalno snosi troškove hotela;
- ograničen maksimalan broj sudionika iz Zadarske županije je 50 osoba, tj. 1 autobus.
Sukladno naprijed navedenom, obzirom da bi OK Zadarske županije financirala 1 puni pansion i Udruženje obrtnika 1 puni pansion, obrtnicima bi ostala obveza plaćanja 1 polupansiona.
Ukoliko ste zainteresirani za sudjelovanje na Obrtničkim sportskim igrama u nekoj od naprijed navedenih sportskih disciplina, a član ste Udruženja obrtnika Zadar, koji uredno plaća komorski doprinos, potrebno je prijaviti se najkasnije do petka, 17. rujna 2021. godine u Obrtničku komoru Zadarske županije, na sljedeće kontakte:
Obrtnička komora Zadarske županije
tel: 023/301-805