U nastavku dajemo obavijest o donošenju Odluke o ukidanju zabrane rada blagdanima i neradnim danima i ažurirane Preporuke HZJZ-a za djelatnost trgovine.
Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio je Odluku o izmjeni odluke o radnom vremenu i načinu rada djelatnosti trgovine za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19, koju možete preuzeti na sljedećem linku: Odluka o izmjeni Odluke o radnom vremenu i načinu rada u djelatnosti trgovine.
Izmjenom Odluke, zbog povoljne epidemiološke situacije, u djelatnosti trgovine, ukinuta je zabrana rada blagdanima i neradnim danima, što znači da je omogućeno uspostavljanje radnog vremena kao i prije proglašene epidemije bolesti COVID-19, uz obveznu primjenu protuepidemijskih mjera i pridržavanje svih preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.
Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je ažuriranu verziju Preporuka za sprečavanje zaraze bolešću COVID-19 u djelatnosti trgovine, koju možete preuzeti na sljedećem linku Preporuke za trgovinu-verzija 3.
Promjene se odnose na:
Organizacija rada.
Ako je moguće, organizirati rad na način da se ostvaruje minimalni kontakt između zaposlenika koji rade u različitim smjenama. Čišćenje i dezinfekcija (dezinfekcijskim sredstvom na bazi 70% alkohola ili drugim registriranim dezinfekcijskim sredstvom s virucidnim djelovanjem prema uputama proizvođača) površina obavljat će se tijekom rutinskog čišćenja ili češće, pogotovo u onim dijelovima dana kada je promet u trgovini i koncentracija ljudi najveća.
Evidencija
Preporučuje se svakodnevno vođenje evidencije zaposlenih i njihove prisutnosti na radnom mjestu (po smjenama) radi lakšeg praćenja kontakata u slučaju eventualne pojave zaraze virusom SARS-CoV-2. Za potrebe vođenja evidencije prikupljat će se osnovni podatci: ime, prezime i broj telefona.